Skip to main content

Hoe maak je een ticket aan (NL) - Knowledgebase / Compli Support & Assistance - Compli NL - Support & Assistance

Hoe maak je een ticket aan (NL)

Authors list

Als gebruiker of beheerder van het Compli-platform kan het af en toe nodig zijn om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam - om vragen te stellen of te helpen bij een proces, maar ook om bugs te melden.


We hebben een speciaal ondersteuningsteam om u te helpen met al deze verzoeken en meer, maar vooral wanneer u een bug of probleem aan ons meldt, moeten we ervoor zorgen dat we zoveel mogelijk informatie hebben over wat er aan de hand is. Dit betekent dat we zo efficiĆ«nt mogelijk kunnen zijn bij het oplossen van problemen, het testen en het oplossen van problemen die zich kunnen voordoen. 


Om u hierbij te helpen, hebben we een template gemaakt zodat het zo makkelijk mogelijk is om de informatie door te geven. We weten dat soms niet alle informatie beschikbaar is, maar hoe meer we informatie we hebben, hoe beter we ermee aan de slag kunnen.


U kunt contact opnemen met ons ondersteuningsteam door rechtsboven op 'Contact opnemen' te klikken en het contactformulier in te vullen. Het is ook mogelijk om via de startpagina contact op te nemen.



contact_us.png

We zouden het op prijs stellen als u ons, indien mogelijk, het verwachte en het daadwerkelijke resultaat zou kunnen beschrijven voor ons. Dit zijn geen verplichte velden, maar kunnen nuttig zijn bij het oplossen van problemen. U kunt het probleem ook beschrijven in het veld 'Bericht/ Message' en daarnaast de stappen beschrijven die u hebt genomen zodat we het probleem gemakkelijker kunnen oplossen. Eventuele aanvullende bijlagen of screenshots zijn ook welkom.



ticket form (1) (1).png


Via het Helpcentrum-profiel kunt u de status van al uw ingediende tickets volgen door op uw profiellogo in de rechter bovenhoek te klikken.




mytickets.png

Helpful Unhelpful